Böckerna från Adlibris...

....jag beställt låg idag i brevlådan när jag kom hem! Ännu mer julstämning....;)

 Med många recept som jag bara måste prova!

 Eftersom vi ska fira jul i Småland... Och Astrid är ju alltid Astrid! :)

 En favorit från när jag var liten! Julbocken var såå läskig, inte alls så söt som den vi har i Halm! ;)

Undrar jag, om det blir någon storhandling på Willys ikväll? Det skulle verkligen behövas, men jag har ingen lust. Katterna har ingen mat så de är inge´ glada! Någonstans måste vi nog. I övrigt har jag inte fått tag på den jag ville...Kurs...Antar att följetången fortsätter...

Ha nu en trevlig kväll med era nära och kära!



Kommentarer
Postat av: //E

sv:tack!Skönt å ha julkorten klara redan!Bara å posta dom sen=D Ha en bra kväll!!

2008-11-13 @ 20:21:50
URL: http://myprincess.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hejsan! Och tack så mycket för kommentaren i min blogg! :-)



Vilket härligt bokpaket!!! Jag har inte köpt några nya julböcker, men har ett antal "gamla godingar" i bokhyllan som ska plockas fram snart. Det är nåt visst med såna böcker - fullproppade med stämning, mys-pys, recept och pyssel. Mmmmmm! :-D



2008-11-13 @ 20:38:58
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback