En lördag med mycket "Lotta tid"!

Go´kväll!

Idag har jag bara gjort det jag känner för. Har bland annat avslutat del ett i mitt lilla projekt samt torkat lite appelsinskivor till diverse jularrangemang.



 

Har även tränat lite, tagit en låång dusch med hårinpackning och allt, sett på "The hills", "Madagaskar" och läst lite i "Tyskungen" med Camilla Läckberg. Har även intagit en mycket läcker middag bestående av svamprisotto på påse.... Tycker det är så trist att laga mat åt mig själv å Nisse är ute med sina arbetskamrater... Och då är jag drottning av halvfabrikat! ;)

 

Nu blir det mer TV med "Spindelmannen 2"



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: veronica

Gud va du fixar å donar, kan du inte skicka över lite ider å insperation te en annan åsså ler

2008-11-15 @ 23:22:06
Postat av: Maria Andersson

Men... Vad hade absolutflaskorna med din dag att göra?!?

2008-11-16 @ 11:00:49
Postat av: Lotta

Inget.. men Nisse norpade med dom ut... De är troligen en av orsakerna till att han fortfarande är i karlstad å väntar på att kunna ta bilen hem...;)

Kram!

2008-11-16 @ 13:55:54
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback