Go kväll!

Måndag... Eftersom vi kom hem ganska sent igår och vi var jättetrötta var det skönt att inte börja jobba förrän vid 09.00 i morse! Dessutom slutade jag redan 14.30 ,så idag var det en kort dag! Ganska skönt eftersom jag fortfarande är trött ;)

Sedan jag kom hem har jag hunnit plocka undan lite här hemma, dammsuga, planera middagen (vilket inte är det lättaste när det verkligen behövs storhandlas här)! Har även hunnit ytterligare en bit på mitt lilla projekt och tittat på den mycket givande såpan Glamour!!! Nu ska jag börja med maten, Nisse kommer snart, sen blir det CSI!



Jag, mamma och några hundra tusen till i världen följer denna serie dagligen.... Nja, kanske inte dagligen, men ibland har man inget bättre för sig, och då är det ett fullt godkännt tidsfördriv för mig! Just det...
....................middag var det ja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback