Idol!

Säger bara HEJA KEVIN! Förra fredagen när det var schlager tema så tänkte jag, vad orättvist! Hoppas killen får sjunga på engelska, jag menar, han har bott i Sverige i vadå...9- 10 månader....Och så går han och knäcker alla med:


Lyssna till ditt hjärta.



Å igår var temat Rock, och återigen tänke jag att det här är nog killen lite för "snäll" för. Hade svårt att tänka mig att hans röst skulle passa, men redan efter första raden blev jag motbevisad. VAR HITTADE HAN DEN RÖSTEN NÅGONSTANS?

Living on a prayer.



Hoppas att han tar hem hela alltihopa....! Någon som håller med?

Ha nu en kanonbra morgon i regnrusket!

Kommentarer
Postat av: malla

jag håller med!!!

2008-11-08 @ 11:27:06
Postat av: Johanna

Jag håller verkligen med! Han är så himla bra och sen blir man så glad så fort han visar sej för han verkar så ödmjuk och verkligen att han uppskattar när han får positiv respons. :D

Har du hittat mycket bra bloggar om julen eller med massa jultips?



//Johanna

2008-11-09 @ 11:25:42
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback