Jag se det snöar, jag ser det snöar...

...det var väl roligt hurra!



Från vårt köksfönster, dock inte från i år... ;)

Men idag så snöade det för första gången på riktigt, i år här! Barnen var helt lyriska och ville ut direkt... när det sedan var dags för mellanmål ville de absolut inte gå in, så vi bytte ut ev. blöta vantar och strumpor och bredde smörgåsar som de fick äta på altanen :) Mysigt! Man måste improvisera lite ibland, det blir ju mörkt så tidigt så det är ju bättre att de går in senare när ljuset försvinner... speciellt när de så gärna vill vara ute och leka i den första snön! Det kommer man ju själv ihåg hur det va ;) Min cyckel däremot var inte lika glad åt snön... bromsen frös :(

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad, och känner mig mycket inspirerad till att börja med mina julkort!



Ha en trevlig kväll!

...Och föresten... Ikväll är det kärlekstema på Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback