Nu lämnar jag hösten bakom mig...

...Och välkomnar vintern!!! Därav den ändrade blogg designen...

Men innan jag lämnar värmen helt bakom mig tänkte jag ta farväl med ett par minst sagt varma bilder...;)

        

Jag har varit lyckligt lottad å kunnat resa och se mycket av världen de senaste åren... Dessa bilder kommer bland annat från Nya Zeland, Australien, Hong Kong, Malaysia och Mexico. På dessa resor hade jag sälskap av min älskling Nisse!

För er som läste tidigare inlägg... Lite bra musik, en av mina favorit filmer "Grease 2" och säsongspremiär av "The Hills season 4" gjorde susen. Dagen blev ganska skaplig trots allt. Men nu är jag trött, ska nog lägga mig tidigt å se en film. Nisse är ute å dricker öl... ;)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilka härliga bilder!! Ser ju helt underbart ut. Nu blev jag ressugen :) Har du nån ny resa inplanerad?

2008-11-10 @ 03:04:11
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback