Panduro och första julklappen för i år...

Hejsan!

Innan teckenspråkskursen idag hann jag in en stund i en av mina favorit affärer....Panduro. Japp, det bästa som kommit till Karlstad sedan Lagerhaus öppnade! Har nu handlat det material som mina julkort för året kommer att bestå av. Färg och inspiration: Is, frost, jusblått å silver. Ni får se hur det blir antingen här eller i era brevlådor om ca en månad....

Jul föressten... första julklappen är härmed inhandlad! Tänkte försöka vara ute i lika god tid i år som jag var förra året. Var faktiskt stolt, inte en enda nödlösning till present! Var klar tidigt och hade god tid på mig att göra en snygg paketinslagning. Det tycker jag nästan är lika viktigt som innehållet...! Men bara nästan ;) Har inte riktigt bestämt vilka färger jag tänkte gå på där än, kanske naturvit och guld?? Lång tid kvar att fundera på det.

Nu är jag så hungrig, för det är tisdag vilket betyder fisk till mat på jobbet... Som tur är står Nisse i köket just nu och lagar spagetti och köttfärssås. Dessutom har vi tänt en brasa så jag klagar inte!!!



Go´natt och sov så gott med er!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Mina paket ska vara isblå, silver och kritvita... :-)

2008-11-05 @ 10:08:28
Postat av: Lotta

Lite som mina julkort då... Jag säger då det... En syster med god smak..! ;)

2008-11-09 @ 10:15:11
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback