Till er som läser...

Ett litet test... Det sägs ju att en positiv tanke föder fler...! Kan inte ni som läser detta skriva minst en rolig sak som hänt er de senaste dagarna? Lägg in en kommentar, inget måste men jag tänkte försöka få igång ett positivt flöde här på sidan!

Jag börjar:

Jag har denna helg avslutat mitt lilla projekt (ni får se senare), är så nöjd! Kanske inte direkt med resultatet utan med att jag faktiskt avslutade det ;) Utan förkunskaper dessutom!

Er tur....! 



Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan! Vilken trevlig idé.

Jag har fattat ett av mina största beslut i helgen och det känns så skönt och det gör mig lycklig så det måste vara rätt. Vad vill jag inte berätta ännu men det kommer snart :)

2008-11-18 @ 22:52:43
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Maria Andersson

På en "fridanskväll med framskick": En av mina favoriter (och klubbens mest jagade dansare) kryssade smidigt runt på dansgolvet efter mig och den jag för tillfället dansade med, helt uppenbart för att vid låtens slut hamna brevid mig inför nästa framskick! ;-)

2008-11-19 @ 10:19:57
Postat av: karro

Ha ha ha, jag har klarat av 5 dagar hos min mamma och ikväll ska jag äntligen åka hem till min egen lilla familj. Det är jag glad över.



Kraaaaaam

2008-11-19 @ 11:23:35
URL: http://odessa.webblogg.se/
Postat av: veronica

:) Jag kan se mina fötter, jag kan gå i vanlig takt och kan ha jeans igen ler Nog för att jag älskar mina små skruttar, men jag diggar inte å va gravid ler

2008-11-20 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback