Brrr...

Idag sken solen och det har varit svinkallt!!! Är säkert svinkallt fortfarande, men nu sitter jag under täcket med en tekopp, så det struntar jag i :)  Nisse är och pratar med några som eventuellt ska köpa bilen och jag gömmer mig i sovrummet med en "Ensam hemma" film...

Idag slutade jag tidigt och det betyder att jag började tidigt... När man kommer till jobbet kl. 06.30 och möts av inte ett dugg trötta barn, känner man sig nästan lite gammal. Men bara nästan, och bara till första koppen kaffe!

Nu är jag lite sugen på banankakan som står i köket... får bli en bit efter middagen tror jag bestämt ;) Till middag blir det varma smörgåsar med det sista av julskinkan. Om jag inte läste fel, tror jag att det går en bra film på 3:an ikväll också.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sara

Förtjust i Ensam hemma va?

2009-01-15 @ 19:58:36
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, favorit sen barnsben...Lille Culkin i den första filmen var min idol!!!

2009-01-15 @ 20:59:19
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback