Go´morron på er!

Idag är Nisse ledig, kul med sällskap! Men han sover fortfarande...

Idag ska vi försöka göra något åt vår hall, det har stört mig länge nog nu! Den är så lång å jättesmal och går genom hela huset, omöjlig att möblera på något sätt. På ena väggen sitter det tavlor från våra olika resor och det är jag ganska nöjd med. Men på den andra sitter det två stycken vägghyllor som bara ser fel ut, de sticker ut för långt från väggen men man ser inte vad det är i dem. Istället hade jag tänkt mig ett helt gäng tavellister på väggen, och göra ett litet FOTOGALLERI! Man passerar ju denna hall jämt å alltid. Med lite roliga foton på sidorna kan det bli en lite intressantare vandring :) För att detta ska kunna bli verklighet... IKEA!

Vi ska även försöka hinna med lite träning under dagen... Får se om det blir ett besök på Nautilus.

Föressten var det nån som såg Sverige- Slovakien matchen igår? Jisses vad spännande! Snacka om uppförsbacke! Bakåtmål med tre sekunder kvar av första period, utvisning för att en slovak slår en annan, Bortdömt mål som inte skulle dömmas bort... Men...Haaa de vann ändå Sverige! Men det roligaste är nästan Wikegårds kommentarer! Vek mig dubbel av skratt när han sa om domarna: "Har han star på knapparna, eller vad är det frågan om!" :)

Nu börjar det snart skidor på TV, (vilken sportfåne jag låter som..;) det passar bra till frukosten!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hur gick det med planerna för hallen? Vi har börjat riva i källaren. Tyvärr har vi en färg på väggarna som måste blästras bort = damm överallt. Och vi som trodde vi startade ett litet lätt projekt...

2009-01-05 @ 15:05:24
Postat av: Lotta

Hyllorna är köpta, tyvärr var det utgående sortiment så de hade inga vita kvar... Fikc bli ek istället. Men det kan nog bli bra.. GOLVET i hallen är ju ek!!! :) Hoppas de kommer upp ikväll!

Kram Syster!

2009-01-05 @ 15:37:45
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback