Promenad & Bubbelbad!

Idag fick jag gå hem lite tidigare för det var så några barn.... sex stycken!!! Det är ju sjukt!

Nåja, detta gjorde att jag fick tid för en lååång promenad och ett nästan lika långt bubbelbad efteråt :) Så Skönt!

Har även hunnit med att göra lite matlådor idag... Köttfärssås och korvstroganoff... bra att ha i frysen när man inte orkar/ hinner laga mat.

I helgen hämtade jag ut mitt paket från adlibris....



Nån mer än jag som gillar serien "Mord i Sinnet"? Serien bygger på några av dessa böcker. Just nu läser jag den blå till vänster, "Sjöjungfrun sjöng sin sång". Den är helt vidrigt bra!!! Låter lite små psyko nu jag vet ;)

CSI New York ikväll...

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Tack! Nu fick jag det boktips jag letade efter, har hittat några av dessa som ljudböcker, bra att ha på resan!

2009-01-26 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback