Reflektion 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började blogga! Det trodde jag aldrig, är väldigt privat av mig i vanliga fall...!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
På sätt och vis... Mitt nyårslöfte var att inte lova nogot som jag inte kunde hålla :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Oh ja, många! Bland annat Marcus & Malin och En kär barndomsvän vid namn Veronica. Plus åtminstånde två till par i umgängeskretsen..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, peppar peppar....

5. Vilka länder besökte du?
Norge (förra nyårsafton) och Skottland nu i sommras.

6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Absolut!!! Och om jag får det ska jag tala om vad det är... Lovar! ;)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
11 augusti, min födelsedag ;)

8. Vad var din största framgång 2008?
Antar att jag klamrade mig fast vid jobbet... vik efter vik efter....

9. Största misstaget?
Ångrar ingenting...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget värre än förkylningar... men många av den varan!

11. Bästa köpet?
En ny cyckel!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Renoveringen av badrummet! Annars kläder eller Växter i trädgården.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flera saker, jobbet bland annat!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Soundtracket till Mamma Mia, hela!

15. Var du gladare eller argare i år jämfört med tidigare år?
Tror att jag varit lika glad som jag brukar... Är ganska glad av mig!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!!!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig över småsaker...

18. Hur tillbringade du julen?
I en stuga i Småland, med familjen.

19. Favoritprogram på TV?
CSI, Idol (finalerna), Alla kriminalserier egentligen, The Hills (pinsamt nog :)

20. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson triologin.

21. Största musikaliska upptäckten?
ABBA (pinsamt nog via musikalen)

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Vänner boxen, alla avsnitt!!!

23. Något du önskade dig men inte fick?
Jo då, men det har jag förträngt nu.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tog det lugnt å myste med vänner i solen.

25. Finns det någonting som du kunde ha gjort bättre?
Troligtvis en hel del...

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mys! Leggins, kort kjol och stickade tröjor/ tunikor.

27. Vad fick dig att må bra?
Kärlek och långa promenader!

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Andreas Wilson (Erik i ondskan) Hur kan man vara så snygg???[Andreas+Wilson.jpg]


29. De bästa nya människorna du träffade?
Lilla Lowa, min guddotter helt klart!!! Annars flera nya trevliga arbetskamrater.

2009 kommer bli ett härligt år, det känner jag på mig! :)

Lånad av Sara Z... Kopiera den gärna och fyll i på din egen blogg! Skriv gärna en kommentar så jag vet vart jag ska titta in!!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan!

Kul att läsa lite om dig :)

Du brukar väl titta in hos mig men annars får du länken till min reflektion här:

http://bettan82.blogspot.com/2009/01/reflektion-2008.html

KRAM :)

2009-01-18 @ 22:15:37
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Maria Andersson

Jag skrev in mitt på Facebook...

2009-01-19 @ 10:52:19
Postat av: Lotta

Det måste jag gå och titta på :)

Kram syster!

2009-01-19 @ 18:29:35
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback