En riktig kämpe...

Tidigt förra våren köpte jag denna julros på trädgårdsmässan! Jag trodde verkligen inte att den överlevt sommaren/ vintern, men titta vad jag hittade när jag försiktigt grävde bort snön! Små knoppar som kämpat sig upp genom den frusna marken... vilken kämpe! :)





Dagen har varit ganska bra. Alla fingrar och andra kroppsdelar i behåll :) Det blidde en smörkniv och en "hängare". Det var riktigt kul att tälja. Föreläsningen var intressant, men tyvärr var jag på tok för trött för att göra den rättvisa...

Jag tillbringade en stund på bänken på framsidan för att vakna till lite. Syre och solsken, fungerar alltid! (nästan).

Min plan är att efter middagen gå ut och gå en sväng, för idag har jag bara suttit still. Bara hoppas att motivationen finns kvar när solen gått ner och det börjar bli mörkt och kallt :)

Hej och hå,
Ut och gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback