Hemma igen!

Hej hej!

Nu har vi kommit hem igen efter en skön helg i Söderhamn! Det har bjudits på god mat och gott sällskap. Trevligt! Sent igår kom vi hem efter lite äventyr... (bli inte oroliga nu, ingen olycka!)... Men soppatorsk!!! Japp, så går det när man litar på bensinmätaren på bilar man inte "känner". 6 liter skulle vi haft kvar när bilen bara la av, ingen förvarning (förutom mätaren då). Som tur var hann vi precis köra in på vägrenen!!! 2 mil mil till Örebro, 110 km/tim (motorväg) och inte nån hjälp så långt ögat ser... Vad liten man känner sig då! Tackar den lyckliga stjärnan för assistans joren och försäkringsbolaget!!! Så nu har vi åkt bärgningsbil!!! Lite småhäftigt faktiskt :) Slutet gott, allting gott!!!

Idag fick jag jobba lite extra vilket är jättebra! Solen skiner och jag har suttit en stund på framsidan. Härligt!

Nu har jag lite bröd på jäsning, och jag har planterat lite vårkrukor till trappen...

Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan! Tack för din omtanke :)



Vilken tur att det gick bra för er till slut :) Alltid spännande med lite äventyr, så länge det går bra då vill säga :P

Kram på dig!

2009-03-23 @ 17:41:01
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Maria Andersson

Har också råkat på soppatorsk några mil (förlångt) från Värnamo... Men det var på landsväg, så det var bara att börja gå!

2009-03-24 @ 08:39:32
Postat av: Johan Lindberg

Hej Lotta



Vill inte vara petig men den digitala mätaren på S40:n visar antalet km kvar, inte liter.... :-)



//Johan

2009-03-27 @ 14:31:57
URL: http://www.toapapperifrysen.eller
Postat av: Lotta

Ha, ha. Jag är inte utan körkort utan orsak ;)Det kan killen bättre... toapapperifrysen.eller :)

Allt bra med er (3)?

2009-03-27 @ 19:11:16
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback