N. Till Prag...

Idag, eller inatt snarare åkte N till Prag med sina arbetskamrater. Synd bara att han började känna sig dålig på redan på Arlanda... :( Stackarn! Hoppas att inte jag smittat honom!!!

Efter jobbet blev det en lååång promenad och sen rester från igår till middag, Cili Con Carne och ris. Chilin var väl kanske ingen höjdare för magen än, men med typ 90 procent ris gick det bra.

Oriflame sakerna jag beställt hade kommit idag, så jag har lite nya mumsiga saker att testa nu. Får nog bli ett långt fredags bubbelbad imorgon. Bodyscruben med Gapefrukt luktade riktigt härligt!

Miss O Club Privé Eau de Toilette
 

Go´ parfym med appelsinblomma och liljekonvalj. Har alltid velat ha en parfymflaska som ser ut sådär :)

Body Scrub with toning Pink Grapefruit & Ginkgo

Bodyscrub med Grapefrukt.

Roll-on Anti-perspirant Deodorant with Mango & Yoghurt
Deodorant med mango och Yoghurt.

Plus lite annat smått till "EgoLottaKontot" ;)

Det kommer inte bli några foton här på ett par dagar för N norpade med sig kameran till Prag... Vaddå... Är turistande i en ny stad i ett främmande land, mer intressant än min vardag??? Svar JA! I alla fall just nu, men det känns konstigt för jag brukar alltid ha den till hands... Kanske får någon liten present som tack för lånet :)

När man ändå pratar lite vardagslyx... Har inte så gott om pengar just nu, men jag skulle verkligen behöva beställa (nedan) nu...!

 

Peeling för alla hudtyper (utom de allra känsligaste)

Alla kan (och borde) prova Ocean Salt. Om du har blandhy eller fet hy kan du använda den varje dag. Har du torr hy, räcker det med en gång i veckan. Havssaltet skrubbar bort döda hudceller men är också mjukgörande tack vare dess höga magnesiumhalt. Färk lime krossad i vodka "avfettar" huden och friskar upp. Organiskt kakaosmör och avocadosmör mjukgör huden och ger den en tacksam lyster. Ocean Salt doftar dessutom så gott och fräscht att man nästan vill smaka!



Ansiktscrème för känslig hy

Celestial doftar nästan ingenting alls, bara svagt av mandel och vanilj. Men det är bra nog. Vi använder inga mineraloljor i våra produkter, som man måste dölja med syntetiska parfymer, utan endast fräscha vegetabiliska oljor som gör huden gott och eteriska oljor som inte bara gör gott utan även doftar naturligt och underbart! Celestial passar dig med känslig hy och vi kallar den Celestial eftersom den får din hy att må himmelskt bra.


Älskar



Synd bara att butikerna bara finns i större städer :( Det går att beställa på nätet, men då tillkommer det ju tyvärr porto ... Men ovanstående produkter har jag näst intill gjort mig beroende av. Man känner sig verkligen både ren och mjuk i ansiktet, efter att först ha tvättat det med Ocean Scrub och sen smörjt med Celestial!!! Men som sagt... Inte helt gratis... :)

Snart ska Lotta...
...Sova, sova, sova säng, säng, säng!

Om ett par timmar i alla fall :)






Kommentarer
Postat av: Maria

Jag "tipsade" Anders om vad som skulle vara en bra present att ta med sig hem till mig efter att han varit i Stockholm en hel vecka - och gissa vem som nappade? Så nu har jag Ocean Salt och Celestial hemma ;-)

2009-03-07 @ 19:16:53
Postat av: Lotta

Fubbigt!! :) Vad Gulligt av honom!

2009-03-07 @ 19:41:15
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback