Tö(L)igt Väder!!! Lördag förmiddag...

...har varit lååång. Sov väldigt oroligt i natt och när N s väckarklocka ringde vid sju, var jag redan vaken och kunde inte somna om.

Nu är köket i ordning och jag har micrat upp en matlåda med korvstroganoff och ris. En tidig lunch, men vi hade ingen frukost hemma som jag var sugen på.

Ska försöka städa upp lite här hemma också idag, byta påslakan och dammsuga mm. Funderar även på att åtgärda frukostbristen genom att göra lite myssli. Kanske en promenad i det tö(L)iga vädret, följt av ett varmt bad också :)

See you!


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hade en lördag förmiddag av precis motsatt karaktär... Hemma sent i går, sov till 10, lång frukost och nu ska jag promenera bort till danslokalen och hämta cykeln eftersom jag fick skjuts hem igår. Anders är i simhallen i eftermiddag.

2009-03-14 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback