Trädgårdsmässa i Älvsjö!

Vad roligt det var att komma iväg! Jätteinspirerande såhär i tider när man funderar på att renovera altanen!



Romantiik...

 

 Medelhav...

Ha, ha... Pimp my Åkgräsklippare! :)



Hårtork, hårborste, fuktkräm, hållare för vinglas och rosa fluff på ratten... vad mer kan man behöva :) Undrar jag vad N säger om jag skulle vinna denna... ;)

Blommar, blommor, blommor!



Snyggt med skiffer!



Så här kan man göra med veden...



Å precis när man trycker av.... är det fler som vill ha ett fotominne... :)

Jag gjorde en del fynd (enligt mig i alla fall), dock inga blommor. Ni ska få se senare!

Tack pappa för sällskapet, och mamma för att du åkte in till stan och sällskapade över middagen! Kram på er!

Jag kom hem igår runt 22.30. Glad och mycket trött (i fötterna).

:)


Kommentarer
Postat av: Karro

Ååå, jag ska säga till Anders att vi bara måste ha den rosa åkgräsklipparen ;)

Kul med mässa!

Hoppas att allt är bra med er, jag har inte hunnit ringa dig, men det kommer.

Kram

2009-03-29 @ 15:27:57
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Anonym

Vinglashållare, toppen! Bara den inte har alcolås också??

2009-03-29 @ 16:34:59
Postat av: Anonym

Tack så mycket säger Lowa :) nu får vi ta o ses snart, saknar er! :) kramkram

2009-03-29 @ 18:35:13
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback