En härlig dag!!!

...Startade tom med solsken =) Även om det snabbt övergick i regn...

Jag och älskling i affärer, måånga timmar! Å Älskling verkade till och med lite road han också ;)

Först IKEA... Lagom till Lunch =)

KycklingfiléChokladmousse Prinsessbakelse
Lite julpynt...

KOTTE Dekoration, kula
Soffbord, skohylla och lite annat smått å gott, som lätt slinker med på detta underbara ställe =)

Vi hann även med entur på stan, och har till och med inhandlat det första julklapparna!

Är nu hemma igen...

En mycket nöjd och trötter Lotta sitter med "vänner" i bakgrunden, och bloggar.

&

En lika trötter Nisse som monterar för glatta livet =)

....Snart blir det middag, Korv med bröd.... Jag bjuder =)


Kommentarer
Postat av: Mel

Visst kan ja fixa. Skulle även vilja snygga till menyn lite :P Göra den lite tydligare, alltså texterna och länkarna. Vad säger du?? Maila mig bara uppgifter till [email protected] så kirrar jag det imorgon!

2009-11-18 @ 20:06:52
URL: http://www.melodyy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback