Så grått, så grått!



Utsikt från vardagsrummet, idag 07.30.

Idag är det fredag och som rubriken lyder är det grått, grått, grått. Regnar och blåser! Ett riktigt mysväder... när man är inne ;) Meeen jag ska snart till jobbet och förbereder mig för att bli dyngsur. Hoppas att jag har koll på var mitt regnställ är!

I onsdags var jag och N och hjälpte den nyinflyttade familjen S & K att måla sina blåa väggar vita. Hej och hå vad det gick, men det blev så snyggt så. Fast jag tror att de fick måla en tredje gång dagen efter... För den blå färgen var ganska mörk. Men det var roligt! Sedan la vi handpenning på en ny soffa också! En sån där krypa-upp-och-kura-ihop-dig-i-soffa! Längtar ;)

Igår såg vi på Patrik 1,5... Måste erkänna att jag var superneg. i början... Meen blev glatt överraskad! Det kom både skratt och en eller annan tår. Kände så med killen i filmen. Annar brikar jag verkligen inte tycka om svenska humor/drama- filmer...

Nej, nu måste jag kila... Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, vad spännande med ny soffa! Du får lägga ut bilder sen när ni har den på plats :)

Här är det också grått och trist. Riktigt höstrusk, men då passar det bra med filmkvällar :)

Trevlig helg!

2009-09-04 @ 09:10:28
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback