Trodde jag, ja....

Efter en minst sagt händelserik helg trodde jag att jag skulle njuta av en ledig måndag, helt utan måsten... Meen så fel jag hade! Är just nu såå uttråkad att jag skulle kunna dansa näck på gatan, bara för att se vad grannarna skulle göra åt det... Oroa er inte, ska inte göra det... Men varför lyssnade jag inte på dig syrran när du föreslog att jag skulle stanna en dag till???

Hittade i alla fall min nuvarande absoluta favoritlåt på Youtube, alltid nåt =)



Underbar!

En annan positiv sak är SMS:t jag fick från fröken T för en stund sedan. I fredags fick de en efterlängtad liten grabb, och allt hade gått bra! 

Stort Grattis Gumman! 

Nej... ska jag ha så "skoj" att jag tar och börjar rensa garderoben tro... Då behövs det bra musik i massor för att överleva ;)

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom tillbaka igen! Eller leta efter "B&B" så kommer jag till trakten på ett studiebesök!!

2009-09-28 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback