Hej!

Som sagt tidigare... sorry för en usel uppdatering! Men den senaste tiden har varit lite upp och ner. Hela lilla familjen mår BRA så det är inget att oroa sig för! Men jag vill inte använda bloggen till att skriva om tråkigheter, speciellt som att det inte involverar enbart mig... Och inte heller är jag sådan att jag skriver om vad underbart härligt allting är, när det faktist är rätt så tungt... Därför valde jag helt enkelt att  under ett par dagar strunta helt i bloggen, och bara vara å ta dagen som den kommer.

De senaste dagarna har vi pysslat en hel del här hemma, jag och älskling (som dock har varit dyngförkyld). Beskurit äppelträdet, rensat rabatter, gjort i ordning fontänen, röjt i fd gästrum- soon to be barnrum, testat lite färger på väggarna mm mm. Vi har hunnit ganska mycket, men ändå på ett mysigt "ta-dagen-som-den-kommer-sätt". Är ju inne på slutspurten av graviditeten nu (50 dagar kvar till BF), å vi har bestämt oss för att försoka njuta så mycket som det bara är möjligt av de sista veckorna och ta hand om varandra. Det kan vi behöva båda två just nu!

Ni ska få lite bilder inom kort, men nu ska jag ta mig en liten power nap och vila ryggen lite.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback