Onsdag...

...Slutade tidigt idag och hade stora planer för dagen. Men efter att ha cyklat fram och tillbaka till vårdcentralen för att ta blodprover ville jag bara ta en power nap... som inte blev så liten :) Därför har jag inte hunnit allt som jag tänkt mig, men har i alla fall sått lite fröer (olika sorters solrosor och tagetes). Jag började även plocka lite i blivande barnrummet men han inte så mycket som jag önskat. Det ska först tömmas så att vi kan lägga golv och måla väggarna, sedan ska ska det ju som sagt möbleras som barnrum och inte gästrum som det var innan. Så det blir lite slängande, flyttande och plockande upp på vinden...

...Jag jobbar alltså vidare på min lilla lista ;) Snart börjar det roliga... att möblera!

Nu efter att ha röjt disken,lagat och ätit middag så tänkte jag läsa lite. Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback