Mina pojkar...

Älsklingen tillbringade en stor del av gårdagen tillsammans med mor sin. Själv satt jag i skuggan och läste ut min bok...

Katten Bosse ÄR en riktig NisseGris! :) Det är kärlek det!





På kvällen avnjöt vi en god, enkel middag i solnedgången. Att något så enkelt som pestopasta och lite grillad kyckling kan smaka så gott, bara för att man sitter ute. Solen, fågelkvittret och blommornas doft gör verkligen susen!



Just nu sitter jag och väntar på och bli uppringd av läkaren. De skulle fundera på om de ville se mina bläää utslag igen eller bara ordinera något annat mot dem... känns sissodär att inte ens läkarna vet vad som är bäst att göra. Under tiden sitter jag i skuggan och tittar på solen ;)

Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback