Shopping och BM... =)

Fullt upp, precis som vanligt när vi båda är hemma...

Började med ett besök hos Barnmorskan. Allt såg bra ut, magen hade växt en hel cm ;) sedan sist, blodtrycket var bra och alla prover också bra. Skönt!!! Sedan hem för en lunch och lite avkoppling i solen.



Ingen snäll bild, med munnen full av mat... sorry älskling ;)

Vidare iväg fär att uträtta diverse ärenden... Det blev även en del shoppande. Blivande pappan köpte bland annat sina första Pyret- kläder. Kom fram till att vi har ganska lika tycke å smak :) Mycket färg och form. Blev mest i grönt/gult eftersom vi inte vet vad det blir...



Själv fyndade jag en del igår! Har varit i desperat behov av vår/ sommarskor (gympaskorna är lite väl varma i slutet av Maj) , så vi åkte till sko outlet här på ön. Där hittade jag ett par vita ballerinaskor av märket Vagabond... förr 649 kr och nu 200kr. Me Like!!! :)



Behövde även köpa schampo och balsam till mitt stackars slitna hår. Å frisörsalongen jag hade vägarna förbi hade kampanj på mitt absoluta favouritmärke, Matrix. En ganska dyr engångskostnad, men en bra bit under halva ordinarie pris. Me Like... igen!!!



Idag skiner solen, så jag hoppas på ett par timmars njutning! Men först ska jag träffa farbror doktor vid 10.00 och förhoppningsvis få något starkare för mina illröda och kliande utslag på armarna. Ser för j-klig ut och det kliar så jag blir tokig!!! I natt var jag upp inte mindre än tre gånger... en för att smörja in dem med salva och två för att spola dem i iskallt vatten. Inge kul!!! Så jag hoppas att farbror doktor kan komma på vad de beror på och ge mig något för det!

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så mysig, söstra mi!

2010-05-27 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback