Sista jobbveckan!

Mmm... Nu är jag i V.36 och har idag jobbat min sista Måndag på mycket länge ;) Känns bra att snart få koncentrera mig på att bli/ vara mamma!



Sedan sist då..?

Besök över Kristi Himmelsfärd. Trevligt! Gott grillat och de tre grabbarna tillbringade kvällen med Whiskey å hockey... Jag får väl erkänna att jag var tråkig och somnade rätt så tidigt.



På fredagen blev det jobb och bakning.
Lördagen födelsedagsfirande... Solen tittade fram precis lagom!
Söndagen, fullt upp.







Idag måndag...

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh så nu är du på slut-tampen? Härligt! Jag har tre veckor kvar att jobba, så v 22 blir min sista. Verkligen nedräkning nu. =) Det börjar bli tufft att jobba tycker jag. Min rygg orkar inte riktigt med magen, för det är bara den som växt... (både för och nackdelar med det kanske). Men det är bara att bita ihop för snart är det ledigt. Ha det så jättebra nu med magen och vila dig inför vad som komma skall =)



Har ju en blogg men eftersom jag aldrig skriver där längre så skrev jag inte bloggadressen men jag som skriver är iaf (jakobochmias, fd maias)

2010-05-18 @ 06:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback