Brrr...

Kom precis hem från en liten promenad i kylan! Det blev vägen förbi www.designatenga.com för att hämta ut Älsklingens försenade Fars dags present/ Tidiga julklapp! Hoppas han hinner få den innan han ser det här :) Ett "vill alltid vara hos dig pappa"- halsband i silver. Jag blev jättenöjd, hon är hur duktig som helst!!!
På baksidan finns Lucas födelsedatum!
I onsdags var det shopping dag för mig! :) Först bar det av in till stan med en arbetskompis för som sagt shopping å fika. Sen till Bergvik med älskling å LillGrodan... Köpte dessa söta julsagoböcker, Lucas förstår inte vitsen med dem riktigt ännu... men det gör mamma ;)
Vi var inte därifrån förrän vid 20.30! Hemma lagom till första avsnittet av Maria Wern :)
Nu poppas det julmusik ute på ön... och både jag och Lucas behöver lite käk!
Ha det gott!!! ... vilka ni nu är :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint halsband!

2010-11-26 @ 16:06:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Du har väl sett mitt "hold me, hug me, rock me" halsband?!" Det var ganska likt!!!

2010-11-26 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback