Dagens "Att Göra"...

Måste göra något vettigt som får tiden att gå... eller rättare sagt så att när det dyker upp något roligt så har jag inga måsten kvar... eller nått ;)
Projekt 1: Rensat i byrån i hallen! Där samlas verkligen allt från reklam, skoputs, nycklar, värktabletter... JA ALLT! Har länge varit ett störande moment i min tillvaro att man aldrig hittar nått! Nu har jag två fack med " Göra sig klar" -saker. Platt- tång, borste, smycken, hårsnoddar osv.  Eftersom den enda vettiga spegeln med tillhörande eluttag finns där, står jag alltid där och gör det där sista... Sedan har jag gjort plats för dagens post, nycklar mm.
Imorgon blir det säkert något nytt projekt... Känns för övrigt lite bättre nu. Saknar älskling gör vi båda två och bristen på sömn sätter sig väl på humöret antar jag... Men det går ingen nöd på oss. Ikväll blir det fångarna på fortet!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Ja visst e de en trevlig blogg! :)

Görs ida då?

2011-01-09 @ 10:25:10
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Men visst blev det en toppenbra möbel! Även om den var från sovrumsavdelningen!

2011-01-10 @ 11:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback