Mamma till Världens finaste LillGroda!

På fleras begäran... Lite kort om MIG!
Förlovad med bästa killen, som just nu är i Argentina å lyxar sig med sitt jobb... ;)
Mamma till världens bästa LillGroda, Lucas!
Bor i en liten villa på en ö i Värmland...
Fyller 30 i augusti i år.
Älskar alla årstider!!! ...Dock är jag mycket sugen på vår å värme nu!!!
Förskollärare... and I love it!
Intressen: Periodare total! Laga mat, Baka, Trädgården, Vänner, RESA......
VardagsLyx ska bli mitt nya motto 2011!!! Livet består av så många vardagar, så varför inte...?
Detta är alltså JAG, Så tyckte ni det verkade värt att hänga med på så titta in igen. Det går även att lägga till mig på Bloglovin!



Kommentarer
Postat av: Jannica

Fin bild :)

Tack så jätte mycket för dina fina kommentarer, det värmer verkligen. Tack vare alla underbara läsare som man faktiskt klarar såpass mycket. Så åter igen tack, du är guld värd!

2011-01-11 @ 19:21:08
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin bild på lilla familjen!



Kul att du läser min blogg! Kram

2011-01-11 @ 21:52:45
URL: http://www.flowerlowa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback