God morgon....

...eller, morgon är det i alla fall. Idag är jag inte på humör. Jag har alltid gått på linjen att om jag är shysst mot de jag har runt omkring mig så ska jag nog bli shysst behandlad tillbaka... Hoppas, hoppas att detta är ett misstag och inte som det verkar... Annars säger jag bara NO MORE MR NICE GUY! Inget mer jag kan stänga,  jag kan komma tidigare, Det är inga problem jag kommer över till er för jag slutar tidigt där jag är...

Men jag ska försöka att inte låta mig bli för irriterad innan jag pratat med den som bestämmer...

Mycket galla här... Posetivt är att jag var på IKEA igår med mina underbara arbetskollegor och det var roligt! De som gör deras rum är så duktiga och man får så många ideer!

KALLT Dekoration, prisma KALLT Dekoration med 10 stjärnor KALLT Hängande dekoration, elektrisk KALLT lykta för värmeljus 

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hoppas att det löser sig, i bland dyker missförstånd upp och då är det bäst att man hållit sig lugn. Annars gör du helt rätt i att sätta ned foten!

2008-11-13 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback