Lagom med julpynt!



Denna bild är tagen i gallerian "Mitt i City" i Karlstad. En galleria med de flesta affärer man kan tänkas önska sig och det är nytt och fräsht. Men varför bilden sitter här, är för att jag ville visa de gröna "bollarna" som hänger i taket. De är så lagom juliga på något vis. Ja,  jag gillar dem! Köpte dock ingenting idag, men jag var in en sväng på Gina Tricot och Panduro...

Annars har jag precis kommit hem från teckenspråkskursen. Fick ta bussen hem idag, för de stänger inte förrän 21.00 på Nisses jobb idag :( Kallt var det vill jag lova, men jag hade tur för bussen kom direkt så jag behövde inte stå och huttra länge.

Nu sitter jag här (tro det eller ej) i sängen och skriver. Ville krypa ner under täcket. Middag idag blir två smörgåsar med mjukost och groddar plus en kopp te med citron å ingefära. Sällskapet på TV:n är sällskapsresan "Snowroller", den är ju så bra! ;) Tänk vad man slöar till när man är ensam hemma :) men jag ska gå upp och borsta tänderna sen... Brrr!

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback