Äntligen!!!

Är hyllorna i hallen uppsatta! :) Nästan i alla fall, förutom två ynka skruvar... Förstår inte varför vi jämt får problem när något ska upp på väggen... men som sagt, nu sitter de där och jag är helnöjd!!! :)

Idag har det varit ett riktigt skitväder med regn å blåst! Så det blev inte mycket luft idag... TV, TV, TV. Men det var så spännande... både damer å herrar 4a i Slalom och 2a och 3a i Skidskytte! ;) Jag har i alla fall sett på frisk luft idag...

Imorgon ska jag till en helt ny avdelning och jobba, blev blixtinkallad i fredags eftermiddag. Heltid denna åtminstånde!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!oj! jätte svårt att förklara, men jag kan visa nån dag :)

gå in på www.scrapblog.com skit kul! som scrapboocking, fast på nätet!!

2009-01-11 @ 23:26:45
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback