Solen skiner...

...Och det är svinkallt! Dessutom så måste vi nog ha världens vackraste björk på tomten. Nu när solen lyser på den så är den helt brandgul. Som om solen störtat på vår tomt =)

Igår kväll så gjorde vi klar vår pumpagubbe =) Eller Nisse kanske jag ska säga... Jag fick snällt sitta och titta på, med det är så kul att se när han går in för något...han ger sig inte =P

Om lite drygt en timme så börjar jag jobba, så jag fick lite sovmorgon idag. Skönt!

Nej, nu har jag två stycken frusna katter som sitter på fönsterbrädan och vill in...

Ta hand om er, så syns vi med lite bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ska bli spännande att se bilder sen :)

Jag tänkte dra in till stan och köpa pumpor idag. Sen får vi se om det blir nått fint av det, haha!

KRAM!

2009-10-29 @ 10:39:29
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback