Två Alvedon senare...

....och jag sitter nu i soffan. Surt!

Igår skulle jag å Nisse varit på födelsedagspartaj inne i Karlstad och sedan gått vidare ut... Men ju närmre kvällen kom, desto sämre mådde jag. Huvudvärk och ruggig och bara trött. Somnade i soffan efter Idol... Surt!

Idag vaknade jag av att hantverkarna hade kommit och det var lika bra att knalla upp vid 9.00 i morse. Nu sitter jag i soffan och kollar på en gammal Melrose Place repris. Ska verkligen försöka och dammsuga och plocka undan lite här hemma idag. Sen blir det nog inte så mycket mer gjort är jag rädd.

Något positivt som hänt denna vecka är att jag fått veta att jag är konverterad på 100 % i kommunen!!!

Yeah, Lotta är fast anställd!!!! =)

Kom från ingenstans, men ibland ska man bli glatt överraskad också.

Har även klippt och färgat håret... Har numera lugg och lite mörkare färg. Satt en hel evighet hos frisören, men det får det vara värt. Jag blev nöjd i alla fall =)

Annars då? Ja, planen är att vårt uterum ska vara färdigt i slutet av denna månad, och jag längtar efter att inreda det riktigt mysigt!

*Kraam*

Kommentarer
Postat av: Karoline

Hallå gumman! Nej det är kaos i lägenheten, vi får se om vi hinner fixa lite nu i helgen. Mycket nu med hästarna och jobbet, men men. Annars så är allt kanon bra, hur är det med dig?

Kramar

2009-10-03 @ 12:29:28
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Bettan

Hejsan!!

Gud vad roligt!!! Grattis :)



Snygg i håret är du också.

KRAM!

2009-10-04 @ 12:59:45
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback