Opperation Ordning och reda...

...Fortsätter! Har kommit på att om jag ska få någonting gjort på vardagarna här hemma så måste det göras innan jag sätter mig ner och hinner känna efter att jag är trött :) Därför har jag börjat med att innan/ under tidan jag lagar middag så tar jag mig för något måsteprojekt... Igår medan riset till Cili Con Carnen kokade så han jag precis slänga in disken i diskmaskinen, byta påslakan och lägga de använda i tvättmaskinen. Idag fyllde jag den nya bokhyllan med böcker medan baconröran väntade på att pastan skulle bli klar. Det blir inga gigantiska saker gjorda, men om jag försöker att hålla efter med lite i taget så ska det här nog gå bra. Kom på mig själv förra veckan med att inte veta i vilken ända jag skulle börja, och bestämde mig för att återta kontrollen ;) Visst, jag är mycket tröttare och "klenare" i och med magen men gör jag lite varje dag så är det ingen ursäkt längre! :) Så nu ska jag skärpa mig... och somna i soffan med gott samvete sedan ;) Det är ju för min egen skull, när det är grejer överallt blir jag sååå stressad.

Ja det var dagens bikt. Nu är jag mätt och belåten, lite seg i kroppen och i huvudet efter att ha avklarat min andra stängning denna vecka, så nu blir det Två ½ Men... Favoriten!

I mitten av V.27! Magen växer och mår bra! :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

åh vilken fin mage du har :) Blir ju lite sugen på en bebismage själv!

2010-03-23 @ 10:55:52
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback