Sommar, snart sommar!

Denna sommar kommer bli helt underbar, och annorlunda! Eftersom jag inte börjar jobba för än när skolorna öppnar igen, och vi inte ville att Älsklingen skulle missa stora delar av sommaren kommer vi att ha en låång och härlig sommar tillsammans alla tre!!! Detta härliga faktum kommer däremot att sätta stora spår i ekonomin, så nu är varje liten krona värdefull =) Är så glad att jag är en sådan "hamster"... "Den skulle vara en bra present till..." och "Det skulle passa perfekt till kalaset" osv. Att jag är en sådan piiip- planerare kommer väl till pass nu =) Å SOL & BAD, KÄRLEK Å LUFT är ju gratis... behövs inte så mycket mer... FÖRUTOM GLASS!!!
=)

VAD HAR NI FÖR SOMMAR- PLANER???

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi körde en operationvickning igår men den lossna inte =( Vi ska köra senare idag sen och då jäklar ska den väck.Lite läskigt också tycker jag när man ska ta i vicka.



Trevlig Valborg på er

2011-04-30 @ 12:08:43
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Jennie, Livet, vardagen och Familjen!

va härligt för er att ni får spendera hela sommaren ihop! :) I sommar kommer det bli lite jobb för min del, mycke plugg för sambon men mellan där kommer det bli mycket bad, och sen ska vi roxettekonsert i Juli så det kommer bli en härligt sommar här med :)



Sv: Ja en himla bra vins jag vann :D Påsarna hade ingen speciell doft så, men gott luktade dom iallafall :D KRamar

2011-04-30 @ 12:27:29
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Men visst vare ett snyggt set :D vi hittade setet på Intersport :) och byxorna köptes seperat, om ni bara vill köpa dom. Dom kostade då dessvärre 350 kr =/ väldigt dyrt enligt mig! Men mamma tyckte att det inte var allt för dyrt och det var ju hon som betalade ;)

2011-04-30 @ 20:40:36
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Linda - en vimsig mamma

skönt att mysa alla 3 hela sommaren =) själva så jobbar vi om varandra eftersom sambon jobbar skift och jag jobbar dag just nu men från midsommar blir det nattjobb på heltid =/ kram

2011-04-30 @ 20:49:41
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback