Badrummet är klart!

Före...



Efter...





Som ni ser så blir ljuset annorlunda beroende på om det är lampan på spegeln eller spottarna i taket som lyser... Takbelysningen går åt det blå hållet och blir därför kallare. Tycker att det gör sig väldigt bra mot det lite bergaktiga skifferkaklet!

   

Är jättenöjd med resultatet! Det har varit värt allt stök såhär inpå jul med gipsdamm å skit ;) Det blir nog ett provbad ikväll... men först måste jag packa, för imorgon åker jag till småland kl 08.00. Får se om jag får internet att fungera där....

Men för säkerhets skull önskar jag er en riktigt....

GOD- JUL
Och
Gott Nytt År
2009!

Kommentarer
Postat av: Malin & Marcus

Åh! jätte fint blev det, förstår att ni är nöjda :)

Kramkram

2008-12-19 @ 19:47:47
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Maria Andersson

Mysigt!

2008-12-20 @ 21:24:29
Postat av: Sara

Kul att finna dig :)



Fint badrum!



God Jul på er.

2008-12-20 @ 22:17:04
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback