Första julkortet....

... landade i brevlådan idag! Det kom från vår härliga gud dotter Lowa med familj! Underbart söt, med tomteluva och allt! Tack så mycket!

Fick även en julklapp bestående av ett par hemstöpta ljus, av en gullig förälder idag! :) Ibland är det bra att jobba på flera avdelningar...;)

Annars är det lite sissodär... Missar sista gången på teckenspråkskursen idag, eftersom jag inte känner mig särskilt kry... :(

Börjar bli lite småstressad faktiskt. över allt jag behöver ha klart till jul. På lördag åker jag till småland och är där över julhelgen. Har helt enkelt inte tid att må dåligt nu! Men, men det är nog bättre till imorgon! Brukar inte vara så långrandigt på mig, som tur är!


Kommentarer
Postat av: malin

tack själv! kanonfint :) kramis

2008-12-16 @ 18:36:01
Postat av: Maria

Vi fick nog med oss samma skit från Stockholm... Också hängig och olustig känsla i magen. Hoppas att det går över under morgondagen!

2008-12-16 @ 19:07:55
Postat av: Maria Andersson

Vi fick också första julkortet i lådan! Tack så mycket pysselmaja! ;-)

2008-12-17 @ 09:29:09
Postat av: Lotta

Kul att de kom fram! Just den där oden där olustiga känslan i magen känner jag igen, varken mer eller mindre, bara osäkert liksom...

2008-12-17 @ 18:47:54
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback