Go´morron!

Igår snöade det, idag är det slaskigt... :( Kommer nog köra fast med cykeln. Fast i och för sig, bättre än om det hade fryst på, då hade det blivit snorhalt!

Jag sitter här och njuter av en kopp te och tittar på nyhetsmorgon, innan det är dags att ge sig av till jobbet.

Igår såg vi "National Tresure 2". Den var jättebra! Jag gillar den första också, de är som en blandning av "Da Vinci Koden" och någon lättsmält barnfilm...

I helgen fyndade jag denna skiva på en Statoilmack. 50 lappen, som hittat! Jag tycker Christina Aguilera är skitbra. Hon har en så härlig röst!




Tänkte bara höja julstämningen lite ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Lotta! Tack för dina fina kommentarer :)Jag gjorde mosshjärtat själv med lite smakråd från min kompis Jessica. Här är det inte heller så roligt väder tyvärr. Regn, regn, regn. Ha det bra, kram :)

2008-12-03 @ 11:53:53
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback