God morgon!

Igår hade vi finbesök från Stockholm. Jojje, Eija och deras lilla Frida. Det blev en lugn kväll med diverse Disney filmer, Yatzy och tacos. Nu har de åkt vidare hem igen...

En promenad i kylan/solen gjorde mig gott kände jag. Är stressad över något, det jobbiga är bara att det finns absolut ingenting att vara stressad över... ;) Känns som om jag varit på resande fot hela december, så jag väntar väl på dit jag ska härnäst... Men jag har bara gjort roliga saker...! 30- årsfest på 1A Advent, Julmarknad i Gödeborg på 2A Advent, Julbord i Stockholm på 3E Advent och Julfirande i Småland på 4E Advent! Har nog bara lite svårt att varva ner...

Idag ska vi iväg och provköra en bil som vi kanske ska köpa... Cab i all ära, men det är inte många månader om året som man har någon glädje av det faktum att det går att ta bort taket på bilen... ;)

Nåja... Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback