Helgen som gått...

....Var vi en bit utanför Uppsala på 30 års- fest! Det var jättekul! Temat var djur och det var många som var mycket seriöst utklädda! Nisse å jag såg ut så här....



En upplevelse att se Musse Pigg Dansa loss med en nyckelpiga eller en apa med en fjäril... ;) Obetalbart! När vi kom hem vid tre på natten var vi mycket trötta, men vi hade haft skitkul. Födelsedagsbarnet jobbar som bagare, så som underhållning fick hon bland annat baka en prinsesstårta med ögonen förbundna....Hmmm, om jag haft ca en halvtimme på mig hade jag, efter många svordommar kanske nåt liknande resultat... :)

Föresten... Vet att jag glömde fräckisen i fredags... ska inte hända igen...! Idag ska jag försöka städa lite efter jobbet, så vi kan få upp lite julsaker!!!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Sååå läckra ni är!!

2008-12-01 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback