Hos syster i Småland.

Nu har jag kommit fram till syster min i Småland. Det var en lång busstur till Jönköping i morse, och då menar jag i morse! 08.00 gick bussen från Karlstad och kom fram vid 12.00, Puuh! Hade dock tur som fick ett dubbelsäte för mig själv ;) så att jag kunde bre ut mig!

Nu har vi julhandlat inför helgen, säkert glömt det viktigaste... Jag är en sån som brukar komma ihåg senapen och äggen till grilljeringen, för att sedan glämma skinkan :)

Imorgon kommer mamma och pappa, och då beger vi oss vidare till slutdestinationen denna jul. De småländska skogarna.... (Internet teckning???)

Ser fram emot en lugn och avsträssande jul full med bra böcker, brasor, julgodis, god mat och ännu godare sällskap!

 

Nu ska Lotta sussa kudden! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va skönt det låter Lotta, böcker o brasa...

2008-12-21 @ 12:26:39
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback