Jag har blivit utmanad....

För en tid sedan blev jag utmanad av  http://bettan82.blogspot.com/ . Utmaningen gick ut på att man skulle lägga ut den sjätte bilden, från den sjätte mappen i sin dator, och sedan berätta om vad den föreställer...

Okej, här kommer den....

 

En underbart vacker solnedgång. Tagen från vår altan mot äpple- och plommonträdet. Inte så spännande kanske men så kan det bli... ;)

Skickar utmaningen vidare till Malllaballla, Karoline och Veronica. Deras länkar finns till höger.

Om någon mer som tittar in känner sig manad så anta utmaningen ni också!!! ;) Bara roligt! Lämna då gärna en kommentar så att jag vet vart jag ska gå och kolla någonstans! 

Vill ni sedan skicka utmaningen vidare, gör ni det på er blogg, och lämnar en kommentar på de utmanades blogg!

 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vilken vacker bild! Den var ju definitivt bättre än min fotbild :P

2008-12-10 @ 23:29:15
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback