Jul, Jul strålande jul...!

Hejsan!

Först och främst... GRATTIS dagens namnsdagsbarn MALIN!  Kram på dig!

Nu sitter jag framför TV:n med nya nummret av "Topp Hälsa" som idag damp ner i brevlådan. Puh... nu är jag faktiskt lite trött. Jag slutade tidigt idag men det har varit full fart ändå här hemma. Rörmokaren höll mig sällskap medan jag lackade, började på min appelsinmarmelad (som jag brukar göra varje jul) och griljerade julskinkan som vi tänkte tjuvstarta julen med ikväll. Till detta blir det nog handboll och "Oskyldigt dömd" på TV.

Nu är badrummet snart klart. Kakel på väggar å golv, ljus i taket, handfat, spegel, badkar å toallett på plats. Nu saknas "bara" vatten i kranarna och kakel på badkarskanten... :) Längtar efter mitt första bubbelbad!!!

Kram, kram!


Kommentarer
Postat av: Malla

ÅÅÅHHH TACK :)kramkram

2008-12-10 @ 19:12:10
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: B

2008-12-10 @ 23:36:00
Postat av: Bettan

Hejsan! Vad kul med nytt badrum. Jag hoppas du lägger upp lite bilder sen när det är färdigt :)

2008-12-10 @ 23:38:30
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback