Julklappsdesign 2008!

Ett litet smakprov på hur mina julklappar kommer att se ut i år...



Allt som behövdes hittade jag på Panduro. Är särskillt förtjust i stämplarna "Merry Christmas" och "A visit from santa" ! ;) Istället för julettiketter.



Vem julklappen är till skriver jag litet med en guldpenna tänkte jag... Julklappspapperet matchar faktiskt tapeterna i salen på det stället som vi ska fira jul ;) Var inte meningen, men en liten kul detalj bara. Fast jag erkänner, jag är nog en liten estet "nörd"... Tycker att inslagningen av ett paket är väl så viktigt som innehållet. En fin inslagning visar för mig att det finns en tanke med paketet, och att man tagit sig tid å göra det så fint som man kan... Vill dock påpeka att det gäller bara de paket som jag ger bort, det är inte så att jag bedömmer de paket som jag själv får!!!

Nu ska jag se på Idolfinalen. Heja Kevin! Alice är långt ifrån dålig, men jag håller tummarna för Kevin! :)



Kommentarer
Postat av: shagy

nej min söta mamma kom hem med den!

2008-12-13 @ 10:52:33
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hejsan! Vilka fina paket! Jag tycker det är det bästa med att köpa julklappar.Att sitta en hel kväll och trixa med olika papper och snören och fint pynt. Jag låter aldrig expediten i affären slå in paketet. ALDRIG!

Självklart är det ju kul att öppna julklappar oxå :)

KRAM :)

2008-12-14 @ 07:32:24
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback