julstämning å shopping i Göteborg!

Hej igen! Helgen har varit jättekul!!

 



     

Göteborg är verkligen en julstad, och de hade verkligen lyckats på Liseberg! Shoppingen var bra, fick med mig en del julklappar hem. "Kuta och Kör" var lika bra som jag förväntat mig, de hade dock ändrat karaktärerna lite.... ;) Vi bodde på ett kanon bra B&B som hette Nice. Ska ni till Göteborg och inte vill betala för hotel kan jag verkligen rekomendera  B&B! Vi betalade ca 1000 lappen för två nätter inklusive frukost!

En kort sumering av en bra helg, Kram!


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Tack för en trevlig helg! Har dock inte vågat summera kostnaden för inköpen än...



Måste tillägga att det var 1000 spänn för 2 personer 2 nätter...



Kvällsbilderna blev ju bra! Men är det bara jag som inte kan få upp dem i större storlek? De är ju klickbara, men då kommer bara en sida som säger att det är fel...

2008-12-08 @ 10:18:08
Postat av: Lotta

Jag kan klicka upp dem större... Jag vart också posetivt överraskad över nattbilderna!!

Kram!

2008-12-08 @ 12:56:07
Postat av: Bettan

Hejsan! Tack för din fina kommentar :)Vilka fina bilder, ser ju helt fantastisk ut. Får väl börja jobba på att få med pojkvännen dit nästa år (man behöver lite tid för att bearbeta honom) Alltid skönt att komma iväg lite från vardagen. Kram :)

2008-12-08 @ 14:18:24
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback