Några fler saker till önskelistan...

Vet att detta kanske inte är det smartaste sättet att göra en önskelista på, då det resulterar i en stor risk för dubletter... Men jag tror att de flesta som jag kanske hintar till har, eller kan ta en viss kontakt sinsemellan... :)

Som många av er vet samlar jag på Disneys klassiker... Därför blev jag jätteglad när jag såg att Törnrosa kommit på nysläpp, såhär innan jul! ;)

                       Disney Pixar - Ultimate Collection (13 disc)                       Disney klassiker 16: Törnrosa (2 disc)


Lite mer julstämning... Denna gång från Britney Spears- "All I Want For Christmas"



Nu ska jag titta på skidskytte (tack pappa för att du påminde mig!), sen blir det damhandboll! Mycket sport... på TV i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback