Stockholm Tur och Retur...

....På ca 24 timmar! Nåja så kan det bli ibland. Kommer mer senare, men nu ligger jag i soffan under täcket och tittar på The hills season 4, online. En serie som inte lär vinna några priser för bästa innehåll, men ibland är det skönt att fly in i Glamourens värld, bland alla snygga människor! :) Lyckades dra på mig en förkylning i Sthlm, så tekoppen står här brevid och skriker efter påfyllning...



       

Om det finns någon människa som jag önskar att jag vore mer lik, skulle det vara Lauren "LC" Conrad från serierna Laguna Beach och The Hills. Tycker hon ser så söt och charmig ut. Om jag varit kille... hade detta varit min drömtjej...! Det lät nog konstigt det där...men, men ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Också förkyld...

2008-12-15 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback