Bakar julgodis...!



Hejsan!

Efter gårdagens lilla utbrott är jag idag vid betydligt bättre humör! Inte för att läget har förändrats, men livet är så mycket mer än jobb. Jag sitter ju inte i sjön än på ett tag...

Idag efter jobbet åkte jag och Nisse till Bergkvist skors outlet här ute på ön, jag köpte inget men Nisse kom hem med inte mindre än tre stycken par! Sen åkte vi vidare och handlade masker till 30 års- festen med djur- tema som vi ska på i helgen. Till sist handlade vi det som behövdes för vårt lilla julbak ;)

Nu är vi nästan klara, kolan står på kylning över natten. Det blev: Snickerskakor, trillingnöt, nutella praliner och mintkola. Mmmm men sött!

Nu kommer Nisse med Fiskpanetter och potatismos ;) Å snart börjar Criminal Minds!

Kram å tack för de uppiggande orden till gårdagens inlägg!

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Ojoj, blir det något kvar till jul? Gjorde själv chokladbrownies med whisky i. De gick hem även hos dem som inte är whiskyfantaster.



Det parfymigt spritiga försvinner i ugnen och det blir en god smak kvar som passar perfekt till kakaon. Ska bjuda på dem som muta till de som vågar gå "snabb-bugg-kursen" i helgen...

2008-11-28 @ 09:36:41
Postat av: Lotta

Tveksamt om det blir kvar något...Men det får bli ett test på vad som är värt att göra igen...;) Whisky i brownie?? Ja, whisky har vi ju gott om...:)



Kram på dig! Ses nästa helg!

2008-11-28 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback