Brrrr...

Idag har det varit ett ricktigt rusk väder!! Ett sånt som man bara vill krypa upp i soffan med en filt och en bra bok! Men nu var det ju måndag idag villket betyder jobb, och på en förskola är man ute i alla väder...;) Och till skillnad från barnen är jag ganska dålig på att klä mig tillräckligt varmt :( Nu har jag precis kommit hem, det var dock nära att cykeln for i diket i blåsten. Jag är genomfrusen och bestämde mig för att lite glögg skulle vara gott. Därför sitter jag nu här och skriver, med förra årets Blossa glögg och en bulle, å myser lite under en filt!



Föresten titta vilka härliga smycken jag har köpt! En fd. förälder på jobbet är återförsäljare. Jag blev kär direkt, visst är de fina! ;)

 

Silver och glittrar som bara den. De kommer bli kanon till jul!

Nu tänkte jag försöka bli klar med den första biten av mitt lilla projekt här...

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ser mysigt ut! Jag bara älskar glögg :) Vad var det för smak på förra årets glögg?

Smyckena var ju jättesnygga. Har hon tillverkat dom själv eller är det nåt företag som hon säljer åt?

Kram på dig :)

2008-11-10 @ 23:28:14
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback