Önskelista ;)

Med risk för "dublett-klappar" lägger jag ändå ut några böcker som jag skulle vilja ha i julklapp... Jag vill ha dem i pocket eftersom jag alltid har en bok med mig i väskan, och de är lättare!

Först ut kommer författaren Val McDermid. Om det är någon mer än jag som är fast i serien "Mord i sinnet" kan jag ju säga att serien är gjord efter dessa böcker, med Tony Hill i spetsen.

 "Under ingrodda ärr"   "Sjöjungfrun sjöng sin sång"

 "Andras plåga"  "Med gift i blodet"

 "Den sista frästelsen"  "Dödsdommen"


Sen kommer vi till författare Mark Billingham som bland annat skrivit boken "Sömntuta" som är skitbra, men som jag tyvärr redan läst ;( Men dessa har jag ej läst:


 "Livlös"  "Begravd"  "Offerlek"

Men som sagt POCKET! Det är ju bra, för det är relativt billigt också... jag menar... man läser ju väldigt sällan OM en bok....

Nu är Nisse klar med sin del av badrumsrenoveringen, riva gipsväggar... I ugnen står det revbenspjäll och klyftpotatis med röd- och vitlök... Riktigt hungrig nu! Ikväll blir det Wallander med "Luftslottet" på TV.

Ha det så bra, så länge!



Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Heja Nisse!!!

2008-11-24 @ 09:56:01
Postat av: Lotta

Japp! Han har kämpat på bra!

Kram!

2008-11-24 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback